reklama

Tvrdohlavá?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Si pre mňa slnkom

ja tebe - jedným z tisícov kvetov na lúke

Odušu kvitnúc

vyčkávam na rána

Nestíham vyrásť po oblaky

a odtiahnuť ich ako závesy šedivé

na tvojom nebi

kým neodkvitne mi úsmev

A slaná rosa vytrvalo

vylepšuje oblosť bývalých hrán

znova a znova tajne stekajúc

k semienku novej nádeje

že ja raz vyrastiem

a ty sa znížiš k mojej zemi...

Katarína Pavlíčková

Katarína Pavlíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak trocha klaun; konkrétne tu vo chvíľach, keď vyšiel z roly... Alebo... už nie? Zoznam autorových rubrík:  Rebelom a inýmNevypovedanéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu